Procedura reklamacyjna

Postępowanie reklamacyjne

  1. Klient ma prawo do składania reklamacji w zakresie Usług świadczonych przez Usługodawcę w ramach Serwisu internetowego.
  2. Podmiotem uprawnionym do rozpatrywania reklamacji jest Usługodawca.
  3. Reklamacje powinny być przesyłane na adres firmy znajdujący się w zakładce KONTAKT w formie pisemnej lub elektronicznej na adres e-mail podany w zakładce KONTAKT (wiadomość mailowa w polu temat wiadomości powinna zawierać słowo: "reklamacja") i powinny zawierać:
  4. przedmiot reklamacji oraz uzasadnienie reklamacji, wskazanie i opisanie niezbędnych okoliczności,
  5. oznaczenie Usługobiorcy (imię, nazwisko, adres, adres e-mail).
  6. Powyższe przesłanki stanowią warunek obligatoryjny rozpatrzenia przez Usługodawcę reklamacji.
  7. Reklamacje będą rozpatrywane przez Usługodawcę w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Decyzja Usługodawcy dotycząca reklamacji będzie przekazywana Usługobiorcy na adres e-mail wskazany w reklamacji lub adres wskazany w korespondencji listownej.

Reklamacja 1Reklamacja 2Reklamacja 3