Procedura reklamacyjna
Postępowanie reklamacyjne
- Klient ma prawo do składania reklamacji w zakresie Usług świadczonych przez Usługodawcę w ramach Serwisu internetowego.
- Podmiotem uprawnionym do rozpatrywania reklamacji jest Usługodawca.
- Reklamacje powinny być przesyłane na adres firmy znajdujący się w zakładce KONTAKT w formie pisemnej lub elektronicznej na adres e-mail podany w zakładce KONTAKT (wiadomość mailowa w polu temat wiadomości powinna zawierać słowo: "reklamacja") i powinny zawierać:
- przedmiot reklamacji oraz uzasadnienie reklamacji, wskazanie i opisanie niezbędnych okoliczności,
- oznaczenie Usługobiorcy (imię, nazwisko, adres, adres e-mail).
- Powyższe przesłanki stanowią warunek obligatoryjny rozpatrzenia przez Usługodawcę reklamacji.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Usługodawcę w ciągu 14 dni od ich otrzymania. Decyzja Usługodawcy dotycząca reklamacji będzie przekazywana Usługobiorcy na adres e-mail wskazany w reklamacji lub adres wskazany w korespondencji listownej.
Reklamacja 1 | Reklamacja 2 | Reklamacja 3 |