Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Mega Menu
Pozycji: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Zwroty i wymiany

POLITYKA ZWROTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO WWW.TERMSYSTEM.COM

1. Niniejsza Polityka Zwrotów obowiązuje   w   Sklepie   Internetowym www.termsystem.com („Sklep Internetowy”).

2. Konsument,  który  zawarł  umowę  na  odległość,  może  odstąpić  od  niej  bez  podawania przyczyny i bez ponoszenia jakichkolwiek kosztów, poza tymi, które zostały przewidziane przez  przepisy  prawa,  w  terminie 14  dni  od  dnia objęcia  w  posiadanie  zakupionego produktu(„Ustawowe prawo odstąpienia”).

3. Podmiotem  uprawnionym  do  dokonania  zwrotu produktu jest  wyłącznie  Konsument. Zwrotu nie może dokonać przedsiębiorca, który zakupił produktów związku z prowadzoną przez siebie działalnością. Jeżeli jednak przedsiębiorcą nabył produkt w celu niezwiązanym bezpośrednio ze swoją działalnością   gospodarczą, wówczas również posiada status Konsumenta i jest uprawniony do Ustawowego prawa odstąpienia.

4. Do zachowania terminu wystarczy złożenie przez Konsumenta oświadczenia Sprzedawcy przed  jego  upływem.  Konsument  może  złożyć  jakiekolwiek  jednoznaczne  oświadczenie, w którym poinformuje o swoim odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.

5. Oświadczenie  o  odstąpieniu  od  Umowy  Sprzedaży  może  zostać  złożone  na  przykład w następujących formach:

a. pisemnie na adres: podany w zakładce KONTAKT

b. w    formie    elektronicznej    za    pośrednictwem    poczty    elektronicznej    na    adres: podany w zakładce KONTAKT

c. za pomocą Panelu Klienta na Stronie Internetowej w zakładce KONTAKT,

d. telefonicznie na nr telefonu podany w zakładce KONTAKT

e. z  wykorzystaniem wzoru ogólnodostępnego Formularza  Zwrotu

6. Konsument   może   skorzystać   z  ogólnodostępnego wzoru   Formularza Zwrotu,   jednak   nie   ma   takiego obowiązku.

7. Bieg  terminu  do  odstąpienia  od  Umowy  Sprzedaży  rozpoczyna  się  od  dnia  objęcia produktów w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż  przewoźnik,  a  w  przypadku  Umowy  Sprzedaży,  która obejmuje  wiele  produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach –od objęcia w posiadanie ostatniego produktu, partii lub części.

8. Konsument  ma  obowiązek  niezwłocznie,  nie  później  niż  w  terminie  14  dni  od  dnia,  w którym  odstąpił  od  Umowy  Sprzedaży,  zwrócić  produkt  Sprzedawcy. Do  zachowania terminu  wystarczy  odesłanie  produktu  przed  jego  upływem. Konsument  może  zwrócić produkt na adres: podany w zakładce KONTAKT

9. Konsument  powinien zabezpieczyć  zwracany produkt  w  taki  sposób,  by  nie  uległ  on zniszczeniu w czasie transportu.

10. W przypadku skutecznego odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

11. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później jednakniż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).

12. W   przypadku   skorzystania   przez   Konsumenta   z   Ustawowego   prawa   odstąpienia, Sprzedawca  dokonuje  zwrotu  płatności  przy  użyciu  takiego  samego  sposobu  płatności, jakiego użył Konsument, chyba że wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

13. W   przypadku   skorzystania   przez   Konsumenta   z   Ustawowego   prawa   odstąpienia, Konsument   ponosi   odpowiedzialność   za   zmniejszenie   wartości   produktu   będące wynikiem  korzystania  z  niego  w  sposób  wykraczający  poza  konieczny  do  stwierdzenia charakteru,   cech   i   funkcjonowania   produktu.   Odpowiedzialność   Konsumenta   może obejmować w szczególności brak możliwości wprowadzenia produktu do sprzedaży jako produktu  pełnowartościowego,  koszty  ponownego  umieszczenia  na  produkcie  metek  i elementów   zabezpieczających,   a   także   koszty   przywrócenia   Produktu   do   stanu umożliwiającego   jego   ponowne   wprowadzenie   do   sprzedaży   w   ramach Sklepu Internetowego, w tym koszty badania produktu  przez  specjalistę  i  koszty  usunięcia  wad stwierdzonych  w  wyniku  takiego  badania  (w  zakresie,  w  jakim  wady  te  wynikają  z korzystania  przez  Konsumenta  z  produktu  w  sposób  wykraczający  poza  konieczny  do stwierdzenia jego charakteru, cech i funkcjonowania).

14. Ustawowe prawo odstąpienia nie przysługuje Konsumentowi w przypadku:

a. przekroczenia ustawowego terminu 14 dni na poinformowanie Sprzedawcę o woli odstąpienia od umowy sprzedaży;

b. gdy przedmiotem umowy sprzedaży jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana  według  specyfikacji  Klienta  lub  służąca  zaspokojeniu  jego zindywidualizowanych potrzeb;

c. gdy  przedmiotem  umowy  sprzedaży  jest  produkt,  który  znajdował  się  w zapieczętowanych  opakowaniach,  których  otwarcie  uniemożliwia  zwrot  ze względów    ochrony    zdrowia    lub/i    higienicznych

15.Niniejsza  Polityka  Zwrotów  jest  integralną  częścią  Regulaminu  Sklepu  Internetowego  i wchodzi w życie z dniem 04.01.2021 r.

Przykład opisania zwrotu:

ZwrotWymianaPowód
VXniepoprawny kolor
VXniepoprawny rozmiar
Witryna stworzona na platformie